Grote Clubactie 2019

HV Zaanstreek is er niet alleen voor jou, jij kunt ook wat voor de club doen!

De Grote Clubactie 2019 gaat op zaterdag 14 september van start. Onze leden ontvangen allen een boekje, met daarin 20 machtigingsformulieren voor de lotenverkoop. Je vraag een koper of hij/zij loten wil kopen en daarvoor wordt een machtigingsformulier ingevuld. Dit betekent dat het geld voor de loten wordt afgeschreven en dat het lotnummer bij de afschrijving staat. Op het formulier kan de koper zelf aangeven hoeveel loten hij of zij wil. We hopen dat je minstens 3 loten verkoopt. De loten kosten € 3,00 per stuk en van de opbrengst gaat € 2,40, maar liefst 80%, in onze eigen clubkas.

Ook bestaat de mogelijkheid om bijvoorbeeld met je team een superlot aan te schaffen. Een superlot kost € 150,00 en daarvoor ontvang je 50 lotnummers. Tevens maakt HV Zaanstreek met elk verkocht superlot kans op het Grote Clubfeest ter waarde van € 5.000,-!!

We loven een prijs uit voor het verenigingslid dat de meeste loten verkoopt. De winnaar ontvangt 2 toegangskaarten voor een pretpark naar keuze in Nederland of 4 toegangskaarten voor de bioscoop! Tevens worden onder de verkochte loten tijdens de Nieuwjaarsreceptie 5 prijzen verloot.

Het boekje ontvang je tijdens de training of wedstrijd van je coach. Lever ook bij hem of haar het boekje weer in. Dit moet je uiterlijk zondag 1 december doen. Succes allemaal met de verkoop! Doe je best en help HV Zaanstreek!

De Sponsorcommissie