Pathe Zaandam Club Actie

HV Zaanstreek doet mee aan de Pathé Zaandam Club Actie en maakt kans op een sponsorbedrag van € 5.000,-!

Pathé Zaandam is trots op haar aanwezigheid in de Zaanstreek, voelt zich betrokken en wil graag iets terug doen voor de gemeente Zaanstad en haar inwoners. Ze levert graag een bijdrage aan andere vormen van ontspanning, naast een bezoek aan de bioscoop, en stelt eenmalig een sponsorbedrag van €5.000,- beschikbaar voor een sportclub uit de regio.

De sportclub met de meeste stemmen wint het door Pathé Zaandam beschikbaar gestelde sponsorbedrag van € 5.000,- en HV Zaanstreek wil jullie vragen om mee te stemmen!

Er kan gestemd worden in de periode van  16-09-2019 t/m 10-11-2019 via https://clubactie.pathe.nl/zaandam . De winnende sportclub wordt op 18-11-2019 bekend gemaakt bij Pathé Zaandam!