Wisseling van Kledingleverancier bij HV Zaanstreek

Beste leden en supporters van HV Zaanstreek,

We willen graag aankondigen dat HV Zaanstreek gaat wisselen van kledingleverancier. De huidige samenwerking met Vonk Sports is gestopt en daarom is er besloten om over te stappen naar Sport 2000 Zaandam voor onze kledingbehoeften.

We willen Vonk Sports van harte bedanken voor de jarenlange samenwerking. We kijken terug op een prettige samenwerking en zijn dankbaar voor alles wat ze voor onze club hebben betekend.

Met Sport 2000 Zaandam zijn we ervan overtuigd een nieuwe partner te hebben gevonden waar we jaren mee verder kunnen.

Voor vragen over de nieuwe kledingleverancier of andere zaken kun je terecht bij Bas van Lienen. Mocht je iets willen bestellen kan dit ook via de webshop. Of stuur Bas een berichtje via 06-36148730

We kijken uit naar een succesvolle voortzetting van onze samenwerking met Sport 2000 Zaandam en danken iedereen voor hun begrip en support in deze overgangsperiode.

Met sportieve groet,