Deen sponsoractie 2020

Ook dit jaar heeft Deen Supermarkten een sponsoractie. Je ontvangt een sponsormunt bij iedere € 10,- aan boodschappen én bij speciale actieproducten.

Bij filiaal Zaandam Ebbenhout staat een speciale display met kokers voor maximaal 5 verenigingen. Doneer je munt aan HVZaanstreek, want hoe meer munten wij ontvangen, hoe groter de sponsorbijdrage.

Mocht je nu in een ander Deen filiaal je boodschappen doen, spaar de munten dan op en lever ze in op onze club.

De Sponsor Actie is dit jaar van zondag 16 augustus t/m zaterdag 5 september. De munten kunnen ingeleverd worden t/m zaterdag 12 september.

Vraag ook je buurman/vrouw, neef, nicht, tante, oom, verre vriend om mee te sparen!