Grote Club Actie 2020

HV Zaanstreek is er niet alleen voor jou, jij kunt ook wat voor de club doen!

De Grote Clubactie 2020 gaat 19 september weer van start. Al onze leden ontvangen een boekje, met daarin 24 machtigingsformulieren voor de lotenverkoop. Je vraag een koper of hij/zij loten wil kopen en daarvoor wordt een machtigingsformulier ingevuld. Dit kan nu zelfs via de mobiele telefoon van de koper door de QR-code op het boekje te scannen. Dit betekent dat het geld voor de loten wordt afgeschreven en dat het lotnummer bij de afschrijving staat. Op het formulier kan de koper zelf aangeven hoeveel loten hij of zij wil. We hopen dat je minstens 3 loten verkoopt. De loten kosten € 3,00 per stuk en van de opbrengst gaat € 2,40, maar liefst 80%, in onze eigen clubkas.

Ook bestaat de mogelijkheid om bijvoorbeeld met je team een superlot aan te schaffen. Een superlot kost € 150,00 en daarvoor ontvang je 50 lotnummers. Tevens maakt HV Zaanstreek met elk verkocht superlot kans op het Grote Clubfeest ter waarde van € 5.000,-!!

Het boekje ontvang je tijdens de training of wedstrijd van je coach. Lever ook bij hem of haar het boekje weer in. Dit moet je uiterlijk 8 december doen. Succes allemaal met de verkoop! Doe je best en help HV Zaanstreek!

Binnen onze vereniging is er een prijs voor het lid met de meest verkochte loten. Maar dat is dit jaar niet de enige manier om prijzen te winnen:

Hoe maak je kans?
1. Laat zien in een leuke (tiktok-)video op welke creatieve manier jij loten verkoopt voor jouw vereniging
2. Deel de video op TikTok, Facebook en/of Instagram
3. Vergeet niet de #groteclubactie toe te voegen
4. Je maakt nu kans op een Nintendo Switch!

De overige winacties bekijk je op: https://www.clubactie.nl/lotenverkopers/win-acties/

Veel verkoopplezier van de Sponsorcommissie!