Heren 3 trekt aan kortste eind na spannende strijd tegen Spartanen

Stephan Conijn schrijft: Omdat Spartanen uit altijd lastig is was onze eerst troef de wedstrijd in Wognum verplaatsen naar Zaandam zodat we alvast met 1-0 voorsprong beginnen.

Een mooie dag met een goed vooruitzicht, 2 toppers van invallers geregeld dus wat kan er nog misgaan.

We begonnen de wedstrijd zoals wel vaker met de 3e helft alvast in gedachte en in de eerste aanval van spartanen ligt de bal alweer achter het net van Steef.

0-1 Mannen wakker worden!

Het eerst kwartier valt niet mee en spartanen loopt al snel uit met name door Robin ( zoon van Martina en Pedro ) die 2 doelpunten achter elkaar maakt en zelfs door de benen van onze keeper!

Inmiddels staat Zaanstreek al 3-10 achter, Maar heren 3 is een echt dieselteam, ze moeten eerst goed warm zijn en daarna was Zaanstreek aan de beurt.

Spartanen was even de weg kwijt en wij hebben Wilco, die de eerst helft al 6 x gescoord heeft.

Eindelijk rust (12-12).

In de 2e helft trekt Zaanstreek door en met een paar knappe acties nemen ze al snel de leiding in de wedstrijd over maar Spartanen blijft niet ver achter.

Stand na 50 minuten is 18-16 in ons voordeel maar dan breekt het Zaans kwartiertje aan.. de vermoeidheid  van de ouwe rotten is zichtbaar en ballen worden gemist en niet goed uitgespeeld.

Nog heel even wordt het spannend… 19-19 met nog 3 minuten op de klok..

Uiteindelijk trek Spartanen aan het langst eind en winnen ze de wedstrijd met 19-22.

Heerlijk potje mannen en volgende week beter maar weer.

Heren 3 bedankt onze invallers Thomas, Thomas en Allah en het jongste talent Robin (helaas voor ons invaller bij Spartanen), en de activiteitencommissie  voor de fantastische barbecue!