Team van de maand wedstrijdverslag 10 maart 2019

HV Zaanstreek DS 2 – HV Tornado DS 3.

Zondag 10 maart speelde dames 2 een thuiswedstrijd in de Koog tegen Tornado dames 3.

Waar Tornado hoog in de middenmoot staat is voor dames 2 van Zaanstreek de op een na laatste plek weggenomen. Dit was in het begin van de wedstrijd echter niet te zien. De dames bleven het eerste kwartier goed bij met een tussenstand van 2-3 door 2 doelpunten van Anouk. Het tweede kwartier van de eerste helft liep de tegenstander langzaam stap bij stap uit. Dit resulteerde in een 4-9 ruststand.

Ook het eerste kwartier van de 2e helft ging het goed bij de dames. Na 11 minuten was de stand 7-12, wat een gelijke stand in de 2e helft betekende. In het vervolg van de wedstrijd was vooral het scoren erg lastig. Na 2x 30 minuten stond er uiteindelijk een 9-18 eindstand op het bord.

De uitslag was redelijk geflatteerd aangezien de dames op zekere momenten zelfs beter was dan de dames van Tornado.