Afsluiting team van de maand maart

Helaas iets na de maand maart, die in het teken stond van dames 2, toch nog een tweetal interviews met speelsters van dit team:

Wat is je naam?
Demi Buffing

Hoe lang zit je al op handbal?
13 jaar

Bij welke verenigingen heb je gespeeld?
Altijd bij HV Zaanstreek

Wat vind je leuker binnen of buitenhandbal?
Beide hebben hun leuke en minder leuke punten; binnenhandbal de snelheid en het meer fysieke wat kan. Buitenhandbal is er altijd een enorme gezelligheid op het terrein en zijn altijd leuke evenementen zoals het handbalkamp en de toernooien.

Wat is je positie?
Aanvallend sta ik eigenlijk altijd cirkel en verdedigend stoor of middenachter.

Wat is jullie doelstelling binnen het team?
Vooral om samen met het team lekker een potje te handballen met een leuke sfeer. Ons motto is ook het team boven het individu.
Wel kunnen we buiten nog kampioen worden en daar gaan we dan ook vol voor!

Wat is je naam?
Marion Meijer

Hoe lang zit je al op handbal?
Ik ben 44 jaar geleden begonnen met handbal maar heb een pauze van 15 jaar gehad dus actief handbal doe ik nu 29 jaar.

Bij welke verenigingen heb je gespeeld?
Geuzenveld, Ookmeer, Heracles, DSG en HV Zaanstreek

Wat vind je leuker binnen of buitenhandbal?
Als het puur om het handbal gaat dan binnen maar het clubgevoel komt pas echt tot zijn recht buiten en dat is dan ook wel weer heel leuk

Wat is je positie?
Ik speel op de middenopbouw

Wat is jullie doelstelling binnen het team?
Vooral plezier met elkaar en tuurlijk is het leuke als je af en toe een potje wint maar dat is niet het belangrijkste