Vacature trainer/coach damesselectie HVZaanstreek

Vanaf het seizoen 2019-2020 is de damesselectie van HV Zaanstreek uit Zaandam op zoek naar een nieuwe trainer/coach. Ben jij op zoek naar een leuke sportieve uitdaging met een enthousiaste groep dames?

Ons DS1-team speelt momenteel in de 2eklasse, zowel in de zaal als op het veld. Bij HV Zaanstreek gaan prestaties hand in hand met gezelligheid. Het team van DS1 traint samen met DS2.

De geschikte persoon:

•​Heeft ervaring met het trainen van (dames)handbalteams

•​Is gemotiveerd en communicatief sterk

•​Heeft een heldere handbalvisie voor de damesselectie van HV Zaanstreek

•​Heeft een langetermijnvisie voor de ontwikkeling/doorstroming van de jeugdleden

•​Heeft plezier in het geven van trainingen en kan zijn/haar enthousiasme overbrengen

•​Wil tweemaal per week de training verzorgen en eenmaal per week de wedstrijd coachen

•​Gaat de voorbereiding voor het nieuwe seizoenverzorgen

Ben jij de juiste persoon en wil je meer informatie of wil je eerst kennismaken? Neem contact op met Ronald van Lienen, voorzitter, via een mail naar ronaldvanlienen@hvzaanstreek.nl.