Vacature Penningmeester

Onze huidige penningmeester heeft aangegeven aan het einde van dit seizoen te willen stoppen met zijn werkzaamheden voor HV Zaanstreek. Het bestuur is daarom op zoek naar een nieuwe penningmeester. De penningmeester maakt deel uit van het dagelijks bestuur van HV Zaanstreek en legt verantwoording af aan de ALV.

Doel van de functie:

• De penningmeester is samen met de overige bestuursleden verantwoordelijk voor het beleid en bestuur van de vereniging.
  • De penningmeester is primair verantwoordelijk voor het financiële beleid van de vereniging en alle financiële transacties die plaatsvinden.

Taken en verantwoordelijkheden:

• Draagt samen met overige bestuursleden zorg voor het opstellen en uitvoeren van het verenigingsbeleid
  • Vergadert maandelijks met de overige bestuursleden, onderhoudt contact met de sponsorcommissie
  • Beheert de geldmiddelen
  • Verzorgt de administratie van de inkomsten en uitgaven
  • Regelt de incasso voor de contributie
  • Onderhoudt contact met de ledenadministratie
  • Doet de betalingen namens de vereniging
  • Maakt facturen op en maant aan indien niet wordt betaald
  • Maakt het financieel jaarverslag voor de Algemene Ledenvergaderingen

Het is een pré:

• Als je cijfermatig bent ingesteld
  • Als je een boekhoudkundige achtergrond hebt
  • Als je kennis hebt van boekhoudsoftware (bij voorkeur Davilex)
  • Als je tegen het einde van het seizoen zou kunnen meedraaien met de huidige penningmeester

Mocht je interesse hebben in deze vrijwillige taak bij HV Zaanstreek en wil je ons komen versterken verzoeken wij je om op korte termijn dit kenbaar te maken aan voorzitter Ronald van Lienen of één van de overige bestuursleden.