Prijswinnaars van ENGIE’s Fittest bekend

De afgelopen weken is er fanatiek gestreden om de hoogste score in ENGIE’s Fittest en de winnaars zijn bekend.

De winnaar van de Fitbit is buiten onze club gevallen, maar voor de beste 3 spelers van onze club waren er mooie prijzen!! Stefano van Ee behaalde de meeste punten van de club en wint een Wakka Wakka solar charger en ook in de prijzen vielen Wouter van Lienen en Milo Oehler. ?

De prijzen worden aangeboden door onze sponsor ENGIE. Denk je een hogere score te kunnen halen dan je handbalmaatjes? Spelen kan altijd via engie-fittest.nl!

Over onze sponsor ENGIE

Bij ENGIE geloven wij dat we het verschil kunnen maken om de wereld beter door te geven aan volgende generaties. Daarom zijn wij de grootste investeerder in duurzame energie ter wereld. We bouwen continu aan nieuwe bronnen van groene energie. Wij helpen je met energieadvies op maat en praktische oplossingen om thuis, op de zaak of op de sportclub te besparen op energie. Goed voor de portemonnee én de wereld van morgen.