HandbalNL loterij

De HandbalNL Verenigingsloterij is een initiatief van het Nederlands Handbal Verbond en is volledig gericht op het genereren van extra inkomsten voor alle handbalverenigingen!

Loten zijn van 10 december 2019 t/m 20 januari 2020 te koop. De trekking is op 21 januari 2020. Van alle verkochte loten waarbij jouw vereniging is aangevinkt, gaat 80% van de opbrengst rechtstreeks naar die vereniging! Een lot kost slechts €2,-!

De hoofdprijs van de loterij is €5.000,- belastingvrij voor degene die het lot heeft gekocht én €5.000,- voor de vereniging die hij/zij heeft aangevinkt! Dus hoe meer loten via een vereniging worden verkocht, hoe meer kans die vereniging maakt op die €5.000,- cash! Ook zijn er nog veel meer leuke andere prijzen te winnen!

Hoe werkt het?

Ga naar https://loterij.handbal.nl, kies het aantal loten dat je wilt kopen en selecteer HVZaanstreek als jouw vereniging!