De HandbalNL Verenigingsloterij

Op een eenvoudige manier meer geld verdienen voor onze vereniging?

Het Nederlands Handbal Verbond organiseert een handballoterij waarvan 80% van elk verkocht lot naar de deelnemende verenigingen gaat, dus ook naar Zaanstreek!

Zo werkt het:

• Loten zijn vanaf heden online te koop via loterij.handbal.nl. Jij als koper van het lot/de loten selecteert “ZAANSTREEK” als vereniging die je wilt steunen.
  • Van alle loten die gekocht zijn voor onze vereniging, gaat 80% van de opbrengst rechtstreeks naar HV Zaanstreek. Een lot kost slecht € 2,00, waarvan dus € 1,60 bij HV Zaanstreek terecht komt. Er is geen minimum aantal te kopen loten ?.
  • Het prijzenpakket is gevuld met allerlei mooie prijzen. De hoofdprijs is €5.000,- belastingvrij voor degene die het lot heeft gekocht en €5.000,- voor onze vereniging. Overige prijzen zijn o.a.: Handbalclinic (15 pers.), gesigneerd shirt (vrouwen), gesigneerd shirt (mannen), Teamwear voucher t.w.v. €250, JBL Xtreme 2, coachtafel, bal, Milford Bag, Luton Bag, fietsendrager voor elektrische fietsen, terrashaard+haardhout.
  • De trekking is op 21 januari 2020. Dan wordt de totale opbrengst én natuurlijk de winnaars bekend gemaakt!

Doe je ook mee??