Winactie: maak kans op een Fitbit met ENGIE’s Fittest!

Loop jij straks met een coole Fitbit om je pols? Scoor dan in de actieperiode 26 oktober t/m 10 november de hoogste score met de game ENGIE’s Fittest! Doe mee via engie-fittest.nl en maak kans!

Met ENGIE’s Fittest test je in drie minigames hoe het staat met jouw energie. De speler met de hoogste score wint een Fitbit. Daarnaast winnen ook de nummer 2 en 3 leuke prijzen. Doe mee, daag je teamgenoten uit en maak kans!

Wat moet je doen?

1. Ga op je mobiele telefoon naar engie-fittest.nl
  2. Speel de drie minigames en haal een zo hoog mogelijke score
  3. Vul je gegevens in en selecteer HV Zaanstreek als jouw sportclub

Op het scorebord kun je direct jouw score vergelijken met jouw clubgenoten. Haal jij de hoogste score?

De Fittest is een initiatief van onze sponsor ENGIE, speciaal voor de leden en fans van HV Zaanstreek en andere sportverenigingen in Nederland.

Over onze sponsor ENGIE:

Bij ENGIE geloven wij dat we het verschil kunnen maken om de wereld beter door te geven aan volgende generaties. Daarom zijn wij de grootste investeerder in duurzame energie ter wereld. We bouwen continu aan nieuwe bronnen van groene energie.

Wij helpen je met energieadvies op maat en praktische oplossingen om thuis, op de zaak of op de sportclub te besparen op energie. Goed voor de portemonnee én de wereld van morgen.