Jeugdtrainingen vanaf 5 mei 2020

Wij gaan de 1e week beginnen met alleen trainingen voor jeugd tot de leeftijd van 12 jaar. We hebben voornemens om ook met de oudere jeugd te gaan starten de week erna, maar hiervoor moeten eerst alle maatregelen bij de jongste jeugd goed getest kunnen worden op onze accommodatie.
Vanuit het NHV hebben wij een protocol gekregen met bepaalde werkwijzen waar wij ons aan moeten houden. De belangrijkste regels zijn als volgt:

•    blijf thuis als je een van de volgende klachten hebt: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts (vanaf 38 C°)
•    blijf thuis als iemand in jouw huis koorts heeft (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten. Als iedereen 24 uur geen klachten heeft, mag je je kind weer laten sporten en naar buiten
•    blijf thuis als iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe coronavirus (COVID-19). Omdat u tot 14 dagen na het laatste contact met deze persoon nog ziek kunt worden, moet u thuis blijven tot 14 dagen na het laatste contact
•    kom alleen naar de sportlocatie wanneer er voor jou een sportactiviteit gepland staat
•    reis alleen of kom met één persoon uit jouw huishouden
•    kom niet eerder dan 10 minuten voor aanvang van de training
•    neem je eigen bidon gevuld mee om uit te drinken
•    neem je eigen bal mee er mogen geen ballen van de vereniging gebruikt worden
•    verlaat direct na de training de accommodatie
•    voor ons is de voorkeur dat ouders alleen komen om de kinderen af te zetten. Mochten ze wel blijven dan is dit alleen op het terras mogelijk met inachtneming van de 1,5 meter afstand.

Daarnaast moet iedereen zich aanmelden voor de trainingen, dit is vanuit het NHV opgelegd. Zo hebben wij een indicatie hoeveel personen er totaal op het terrein gaan komen en kunnen wij eventueel extra maatregelen nemen.
Heb je je niet uiterlijk 2 uur voor de training aangemeld en kom je toch moeten wij je helaas verzoeken direct weer naar huis te gaan.

Dinsdag starten wij de trainingen als volgt:

18.00 – 19.00 veld 1a Gemengd E1       Trainer: Bea
18.00 – 19.00 veld 2 Gemengd E2/F     Trainer: Jordy
19.10 – 20.10 veld 1   Gemengd D     Trainer: Gladys

Op donderdag zijn de trainingen:

18.00 – 19.00 veld 1   Gemengd E2/F    Trainer: Casper
18.00 – 19.00 veld 2   Gemengd E1    Trainer: Wouter
19.10 – 20.10 veld 1   Gemengd D       Trainer: India

Als vereniging zullen wij zorgdragen dat er desinfectie materiaal aanwezig is en voor de trainers zullen handschoenen aanwezig zijn om eventuele trainingsmaterialen te verplaatsen.