Rabo Clubsupport 2022

De Rabobank Zaanstreek verdeelt dit jaar € 100.000 aan verenigingen en stichtingen die zich voor Rabo ClubSupport hebben ingeschreven. HV Zaanstreek is daar één van!!

Onze handbalvereniging heeft de aanschaf van infraroodverwarming voor de kantine als bestedingsdoel opgegeven. Gezien de stijgende gasprijzen en onze zonnepanelen op het dak van de kantine lijkt ons dit een mooie manier van verwarmen.

Om een zo groot mogelijk deel van het bedrag te kunnen ontvangen, hebben we veel stemmen nodig. Je kunt stemmen als je een Rabobankrekening hebt en lid bent van de Rabobank Zaanstreek. Heb je wel een rekening, maar ben je nog geen lid, dat kan je je aanmelden op https://www.rabo-clubsupport.nl/zaanstreek/lid-worden

De stemperiode loopt van vrijdag 5 september tot en met dinsdag 27 september. Zorg dus dat je voor die tijd inschrijft!

Alle stemmen tellen mee. Dus behalve die van jou, ook van je neef, je opa, je moeder, je collega, je buurman, enz. Vraag hen, als ze een Raborekening hebben en lid zijn (of worden), om ook op HV Zaanstreek te stemmen!

Alle leden van Rabobank Zaanstreek worden uitgenodigd om te stemmen! Doe mee!!