Nieuwe regels Covid-19 bij HV Zaanstreek

Zoals iedereen gister waarschijnlijk wel heeft meegekregen, zijn er weer aanvullende maatregelen genomen om de Covid-19 pandemie in te dammen. Deze maatregelen zullen ook bij HV Zaanstreek van invloed zijn en wij zullen hieronder een opsomming geven van aanvullende regels:

– Per heden zal de kantine op trainings- en wedstrijddagen gesloten zijn.

– De kleedkamers zullen wel open zijn maar hier moet ten alle tijden 1,5e meter afstand worden gehouden

– Op trainingsavonden mogen ouders hun kinderen tot bij het terras voor de kleedkamers afzetten. Hierna moeten zij het sportpark direct weer verlaten en na afloop van de training mogen zij 5 minuten voor het einde van de training weer aanwezig zijn.

– Bij het spelen van uitwedstrijden horen ouders die de kinderen naar de wedstrijd rijden onder de teambegeleiding en zij mogen de wedstrijd blijven kijken.

– Bij thuiswedstrijden mogen ouders die hun kind komen brengen niet blijven kijken omdat zij als toeschouwers worden beschouwd. Ook hier mogen de ouders 5 minuten voor het einde van de wedstrijd aanwezig zijn om hun kind op te halen.

– De wedstrijden zullen vooralsnog gewoon doorgaan en we hopen met deze regels dit op een veiligere manier voor iedereen te kunnen voortzetten

Alvast bedankt namens het bestuur van HV Zaanstreek