In Memoriam

Afgelopen week bereikte ons het bericht dat Willem Plessius is overleden.

Als vader van Tineke en Gerda is Willem in aanraking gekomen met onze vereniging. Hij heeft hier Margriet de Visser leren kennen en ruim 42 jaar lief en leed mee gedeeld.

In eerste instantie reed Willem zijn dochters naar de wedstrijden. Willem stopte op zijn 50e met werken en sloot zich aan de klus groep, beter bekend als de mopperploeg. Samen met Bertus heeft hij menige klus aangepakt: verrijdbare dugouts of een hele uitbouw aan de achterzijde van de kantine, niet was ze te gek. En als ze eens zonder een klus zaten, bedacht Ronald er wel een. Tot het overlijden van Bertus, hebben ze dit gedaan. Daarna kon hij van zijn oude dag genieten. Inmiddels handballen zijn achter kleinkinderen Nikky en Miley (dochter van kleindochter Sade) ook.

We zijn Willem dankbaar voor alles wat hij voor de vereniging heeft betekend, en wensen de familie veel sterkte met het verlies.

Bestuur HV Zaanstreek.