Huldigingen tijdens gezellige Nieuwjaarsreceptie

Op 4 januari werd de (inmiddels traditie) receptie gehouden in het clubhuis Het VerZetje.
Met circa 40 aanwezigen nam de voorzitter om half negen de microfoon, nadat hij eerst iedereen een glas champagne had gegeven, om het nieuwe jaar in te luiden en diverse plichtplegingen te vervullen.

Vrijwilliger van het Jaar

Tijdens deze receptie wordt de vrijwilliger van het jaar gekozen. Dit jaar waren de genomineerden

• Bea: trainster C Jeugd en coach Heren 2
  • Jasper: speler Heren 1, trainer meiden A, scheidsrechter en lid van de toernooicommissie
  • Timo: speler Heren 1, trainer D en E, scheidsrechter, clinicgever

Na het uitdelen van de stembriefjes en nadat de stemmen waren geteld heeft Hans, de Herman Polderman Vrijwilligers Bokaal uitgereikt aan Timo.

Obligaties

Hierna werden de obligaties behandeld, de trekking werd verzorgd met het bingoballen apparaat door Nijs en Robin. Weer 11 personen die ons in het verleden financieel hebben geholpen om de kleedkamers te kunnen bouwen, hebben hun geld weer teruggestort gekregen.

Grote Club Actie

Vorig jaar hebben we ook weer meegedaan aan de Grote Clubactie en hebben hier ruim 1000 euro! mee verdiend. De prijs (waardebon Pathe) voor het jeugdlid die de meeste loten had verkocht was voor Robin (D Jeugdlid).

25 jaar lid

Ook tijdens de receptie werden 4 jubilarissen gehuldigd, allen 25 jaar lid. Door ziekte en vakantie waren Marieke en Monique (speelster Dames 1) niet aanwezig. Wel waren Laila (speelster Dames 1) en Steef (speler Heren 3, scheidsrechter en klusser) er om het aandenken (een speldje met een vergulde handballer) dat hoort bij een 25 jarig jubileum opgespeld te krijgen. Marieke en Monique zullen dit op een later moment nog ontvangen.