ALV dinsdag 25-10-2022

Afgelopen dinsdag was het weer tijd voor de jaarlijkse ledenvergadering, dit keer zoals vanouds in onze kantine. Gezien de grote opkomst, was dit voor iedereen weer fijn!

Een aantal onderwerpen die zijn besproken tijdens deze vergadering:

De financiën van het afgelopen jaar zijn doorgenomen door aftredend penningmeester Rick Kroezen, met aanvulling van Tom Meijer. Ondanks dat we een financieel gezonde club zijn en we een gunstig energie contract hebben kunnen afsluiten, worden alle andere kosten duurder. Hierdoor is het noodzakelijk om de contributie te verhogen. Dit is tijdens de vergadering voorgelegd aan de aanwezigen en niemand was hier tegen. De nieuwe contributie bedragen zijn hier te vinden.

Over de RABO verenigingsondersteuning hebben Brigitte Vels en Milo Oehler een uitgebreid verslag gedaan. Binnenkort gaat hier meer bekend over worden.

Tijdens de vergadering hebben we helaas afscheid genomen van 2 bestuursleden, namelijk Rick Kroezen (foto 1) en Michael Lijffijt (foto 2). Hierdoor blijven er maar 3 leden over in het bestuur, mocht je interesse hebben om je hierbij te voegen informeer dan eens bij Ronald van Lienen wat de mogelijkheden zijn! Voor nu neemt Marianne op t Eijnde de taak van Penningmeester op zich, Tom Meijer helpt ons nog uit de brand wat betreft de jaarcijfers.

Ook werd Bea van Berkel tijdens de vergadering in het zonnetje gezet, zij werd uitgeroepen tot lid van verdienste. Bedankt Bea, voor je inzet de afgelopen jaren en je betrokkenheid bij de vereniging!

Omdat de vorige ledenvergadering online gehouden werd, was er niet de mogelijkheid om speldjes uit te delen. Lisanne Pietersma was vorig jaar al 25 jaar lid van onze vereniging en krijgt hem daarom in ontvangst. Helaas was zij verhinderd deze vergadering, maar deze heeft ze nog tegoed.