SponsorKliks

Bestel online en verdien geld voor de club!

Shop jij ook wel eens online bij webshops als Bol.com, Thuisbezorgd.nl of Zalando? Doe dat dan voortaan via de link op hvzaanstreek.nl!

Het werkt heel simpel, volg gewoon deze stappen:

1. Ga naar de site van HV Zaanstreek. Klik op de Sponsorkliksbanner en je wordt doorverwezen naar deze pagina van Sponsorkliks waar je alle webshops ziet die meedoen (en dat zijn er een heleboel!)
  2. Klik op de shop van jouw keuze, bijvoorbeeld Bol.com. Dan wordt je doorgestuurd naar de website van Bol.com. Dit ziet er hetzelfde uit als normaal.
  3. Maak je bestelling en… HV Zaanstreek krijgt een percentage van het bedrag! Voor jou persoonlijk zijn er géén extra kosten aan verbonden.

Kortom, bestel al je online aankopen via Sponsorkliks en help HV Zaanstreek ook aan een leuk zakcentje. Iedereen kan meedoen, dus vertel het aan je ouders, buren, vrienden…. iedereen!

Meer weten over Sponsorkliks:

• Wil je weten hoeveel HV Zaanstreek al verdiend heeft? Je kunt ons transactieoverzicht hier bekijken.
  • Een tafeltennisvereniging heeft een geinig filmpje gemaakt om hun leden te enthousiasmeren. Bekijk hem hier.