Vacature trainer/coach Heren Senioren

HV Zaanstreek is voor het komend seizoen op zoek naar een trainer/coach (M/V) voor de herenselectie. De heren beschikken over de nodige dosis ambitie en gezelligheid.

We zijn op zoek naar een trainer/coach voor ons heren 1 team die de mannen het setje kan geven naar de top(positie) van de hoofdklasse. De herenselectie traint 2x per week, anderhalf uur.

Ben jij op zoek naar een leuke sportieve uitdaging met een enthousiaste groep mannen?

De geschikte persoon die wij zoeken:

• Is gemotiveerd en communicatief sterk.

• Heeft een heldere handbalvisie voor de herenselectie van HV Zaanstreek.

• Heeft een langetermijnvisie voor de ontwikkeling/doorstroming van de jeugdleden en is bereid in de toekomst hierover mee te denken.

• Heeft plezier in het geven van trainingen en kan zijn/haar enthousiasme overbrengen aan de leden.

• Wil tweemaal per week de training verzorgen en eenmaal per week de wedstrijd coachen.

Ben jij de juiste persoon en wil je meer informatie of wil je eerst kennismaken? Neem contact op met Ronald van Lienen, voorzitter, via een mail naar ronaldvanlienen@hvzaanstreek.nl.