Als Vriend van HV Zaanstreek help je de club al voor 25 euro per jaar!

Wat doen de Vrienden?

De Vrienden van HV Zaanstreek is in het leven geroepen om extra financiële ondersteuning te kunnen geven aan de handbalvereniging. Van het geld konden we in het verleden bijvoorbeeld onze zithoek opknappen, een nieuw koffiezetapparaat kopen, en materiaal aanschaffen voor de handbalclinics op basisscholen.

Wie kan Vriend worden?

Iedereen kan Vriend worden.Deze manier van sponsoren is bijvoorbeeld leuk voor leden, oud-leden, buren, kennissen, vrienden en ouders – eigenlijk iedereen die op een laagdrempelige manier de club wil ondersteunen.

Wat kost het om Vriend te worden?

De jaarlijkse bijdrage is vastgesteld op minimaal 25 euro. Uiteraard ben je vrij om je donatie te verhogen. Je krijgt jaarlijks in mei een e-mail met het verzoek om het geld over te maken.

Wat krijg ik ervoor terug?

Elke vriend van HV Zaanstreek krijgt met haar/zijn naam een mooi plekje op een bord, welke bij de ingang van de kantine hangt. Zo is je bijdrage zichtbaar!

Hoe kan ik me aanmelden?

Heel simpel: om Vriend te worden kun je dit online formulier invullen.

Hoe kan ik een verzoek bij de Vrienden indienen?

Ieder lid en/of vriend van HV Zaanstreek mag via sponsorcommissie@hvzaanstreek.nl een verzoek indienen voor financiële ondersteuning van een bepaalde activiteit (en/of aanschaf). De eisen waaraan een verzoek moet voldoen zijn:

• Verzoek moet schriftelijk onderbouwd zijn met motivatie en plan van aanpak;
  • Activiteit moet voldoen aan een algemeen nut voor de hele vereniging;
  • Activiteit moet toegankelijk zijn voor alle leden van HV Zaanstreek, van jong tot oud;
  • Activiteit mag niet tot de “normale” verenigingsactiviteiten behoren, tenzij zeer bijzonder van aard;
  • Indien een grote bijdrage gewenst is, kan de commissie ervoor kiezen om te “sparen”. Zo kan ieder jaar een bijdrage apart gehouden worden voor dit specifieke doel;
  • Na akkoord kunnen financiën alleen worden uitbetaald als hiervoor de juiste onderbouwing (met bon) wordt gegeven.

Hoe kan ik opzeggen?

Wil je geen Vriend meer zijn? Zeg dan je jaarlijkse bijdrage voor 1 juni op via sponsorcommissie@hvzaanstreek.nl

Contact

De Vrienden van HV Zaanstreek zijn sinds seizoen 2014-2015 ondergebracht bij de sponsorcommissie. Met vragen of opzeggingen kun je bij hen terecht via sponsorcommissie@hvzaanstreek.nl