Bestel online en verdien geld voor de club!

Shop jij ook wel eens online bij webshops als Bol.com, Thuisbezorgd.nl of Zalando? Doe dat dan voortaan via de link op hvzaanstreek.nl!

Het werkt heel simpel, volg gewoon deze stappen:

1. Ga naar de site van HV Zaanstreek. Klik op de Sponsorkliksbanner en je wordt doorverwezen naar deze pagina van Sponsorkliks waar je alle webshops ziet die meedoen (en dat zijn er een heleboel!)
  2. Klik op de shop van jouw keuze, bijvoorbeeld Bol.com. Dan wordt je doorgestuurd naar de website van Bol.com. Dit ziet er hetzelfde uit als normaal.
  3. Maak je bestelling en… HV Zaanstreek krijgt een percentage van het bedrag! Voor jou persoonlijk zijn er géén extra kosten aan verbonden.

Kortom, bestel al je online aankopen via Sponsorkliks en help HV Zaanstreek ook aan een leuk zakcentje. Iedereen kan meedoen, dus vertel het aan je ouders, buren, vrienden…. iedereen!

Meer weten over Sponsorkliks:

• Wil je weten hoeveel HV Zaanstreek al verdiend heeft? Je kunt ons transactieoverzicht hier bekijken.
  • Een tafeltennisvereniging heeft een geinig filmpje gemaakt om hun leden te enthousiasmeren. Bekijk hem hier.

HV Zaanstreek doet mee aan RABO ClubSupport 2019!!

De Rabobank Zaanstreek verdeelt dit jaar € 100.000 aan verenigingen en stichtingen die zich voor Rabo ClubSupport hebben ingeschreven. HV Zaanstreek is daar één van!!

Onze handbalvereniging heeft de aanschaf van een ballenvanger naast het achterste veld als bestedingsdoel opgegeven. Regelmatig verdwijnen de ballen in de bosjes of de achtergelegen sloot. Gelukkig hebben we wat behulpzame toeschouwers die af en toe de bal nog kunnen terugvinden, maar dat is helaas niet altijd het geval. Het scheelt wedstrijdtijd, geld en moeite als we de ballen niet meer hoeven te zoeken of kwijtraken.

Om een zo groot mogelijk deel van het bedrag te kunnen ontvangen, hebben we veel stemmen nodig. Je kunt stemmen als je een Rabobankrekening hebt en lid bent van de Rabobank Zaanstreek. Heb je wel een rekening, maar ben je nog geen lid, dat kan je je aanmelden op https://www.rabo-clubsupport.nl/zaanstreek/lid-worden

De stemperiode loopt van vrijdag 27 september tot en met vrijdag 11 oktober 2019. Zorg dus dat je voor die tijd inschrijft!

Alle stemmen tellen mee. Dus behalve die van jou, ook van je neef, je opa, je moeder, je collega, je buurman, enz. Vraag hen, als ze een Raborekening hebben en lid zijn (of worden), om ook op HV Zaanstreek te stemmen!

Alle leden van Rabobank Zaanstreek worden uitgenodigd om te stemmen! Doe mee!!

Wil jij HV Zaanstreek steunen én kans maken op prachtige prijzen? Word dan vriend van onze club door mee te spelen met de VriendenLoterij.

Hoe werkt het?
Voor € 11,- per trekking heb je een lot. Elke maand maak jij hiermee kans op tienduizenden prijzen, oplopend tot 1 miljoen euro. Bovendien gaat de helft van de inleg (5,50 euro per lot) direct naar de clubkas van HV Zaanstreek. Je bepaalt zelf hoe lang je HV Zaanstreek steunt. Per maand kun je eenvoudig opzeggen.

Hoeveel verdient HV Zaanstreek hiermee?
Op dit moment zijn er 20 mensen vriend van HV Zaanstreek. Elke maand ontvangen wij dus 110 euro voor de club. Maar dat kan natuurlijk veel meer worden, als jij ook meespeelt! Stel dat we nog 8 extra loten verkopen, dan wordt er per jaar ruim € 2.000,- direct in onze clubkas gestort.

Hoe kan ik mij aanmelden?
Je kunt nu vriend worden door het online inschrijfformulier in te vullen. In de kantine liggen papieren formulieren klaar. Telefonisch aanmelden kan ook, via 0900 300 1400 (10cpm). Wil je eerst nog wat meer weten? Neem dan contact op met de Sponsorcommissie van HV Zaanstreek of bezoek de website van de VriendenLoterij.

Ik heb al een lot, maar speel niet mee voor HV Zaanstreek. Hoe kan ik dit wijzigen?
De makkelijkste manier om dit om te zetten is door even te bellen naar de ledenservice van VriendenLoterij (0900 300 1400). Vermeld dan dat je graag wilt spelen voor HV Zaanstreek. De sponsorcode van onze club is 5315.

HV Zaanstreek doet mee aan de Pathé Zaandam Club Actie en maakt kans op een sponsorbedrag van € 5.000,-!

Pathé Zaandam is trots op haar aanwezigheid in de Zaanstreek, voelt zich betrokken en wil graag iets terug doen voor de gemeente Zaanstad en haar inwoners. Ze levert graag een bijdrage aan andere vormen van ontspanning, naast een bezoek aan de bioscoop, en stelt we eenmalig een sponsorbedrag van €5.000,- beschikbaar voor een sportclub uit de regio.

De sportclub met de meeste stemmen wint het door Pathé Zaandam beschikbaar gestelde sponsorbedrag van € 5.000,- en HV Zaanstreek wil jullie vragen om mee te stemmen!

Er kan gestemd worden in de periode van  16-09-2019 t/m 10-11-2019. De winnende sportclub wordt op 18-11-2019  bekend gemaakt bij Pathé Zaandam!

Ieder jaar doet HV Zaanstreek met de Grote Clubactie. Een fantastische manier om meer geld in de clubkas te brengen: maar liefst 80% van de opbrengst gaat direct naar onze vereniging!

De lotenverkoop start jaarlijks in september. De trekking van de loterij is eind november. Met je lot maak je kans op mooie prijzen zoals een fiets en cadeaubonnen voor pretparken en vakantieparken. De hoofdprijs is maar liefst 100.000 euro! Je koopt al een lot voor 3 euro.

De club streeft ernaar om jaarlijjks minimaal 1.000 euro op te halen. Daar is de hulp van de leden bij nodig! Verkoop je loten aan je buren, je opa & oma, je collega’s, ooms & tantes en iedereen bij wie je aanbelt. Kijk voor info & verkooptips op www.groteclubactie.nl of vraag Ronald van Lienen om meer info.