Wedstrijdverslag team van de maand (Feb 2019)

Zaterdag 2 februari, HV Zaanstreeek E2 – DSOV E2

Afgelopen zaterdag speelde ons team van de maand, de E2, een wedstrijd tegen DSOV. De E2 is een gemixt team van kids die nog niet zo lang spelen en kids die al vanaf F-jeugd op handbal zitten.

De wedstijd was van minuut 1 enorm spannend. Er waren veel mooie acties, waar de afgelopen week ook op getraind is. Veel goede aanvallen, waar ook weer mooie doelpunten uit vielen.

Een van de hoogtepunten was wel het doelpunt vanaf de stippellijn van F-jeugdspeler Rowan!

Bij de E-jeugd word er geen uitslag en klassement bijgehouden omdat het spelplezier op nummer 1 staat. Volgens coach Ron spatte dat er bij deze wedstrijd weer vanaf!