Laatste wedstrijdverslag Team van de maand

Wedstrijdverslag E2, 09/02/2018.

Zaterdagochtend om 09.00 stond er weer een wedstrijd op het programma voor de E2. Tegenstander was Volendam E4.

Dit was zo’n wedstrijd die er vaak bij zit bij jeugdteams. De ene week speel je de sterren van de hemel en de andere week gaat het allemaal wat stroever. Dit was dan ook zo’n stroeve wedstrijd. Belangrijk bij dat soort wedstrijden is dat je nooit de basis vergeet. Dat is teamspel en dat heeft de E2 perfect uitgevoerd. De doelpunten vielen niet makkelijk (uiteindelijk 4) maar het samenspel was er wel zoals in de trainingen wordt geoefend.

Uiteindelijk werd de wedstrijd met 10-4 verloren, maar er waren genoeg positieve punten uit te halen waarmee de E2 stapje voor stapje betere handballers kunnen worden.

Voor de E2 was dit de laatste wedstrijd van de maand februari.

In de maand maart zullen wij dames 2 gaan volgen! Zij hebben op zondag 3 maart hun eerste wedstrijd van de maand en we zullen deze dan ook gaan volgen.